Veelgestelde vragen
Reviews
Iedereen kan een review plaatsen over een product, mits je bent ingelogd met je Skins account. De voorwaarde hiervoor is dat je het product ook daadwerkelijk hebt gekocht. Als Skins Inclusive member ontvang je ook punten voor het plaatsen van een review.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/reviews/Wie-kan-een-productreview-plaatsen
Een goede review helpt andere klanten bij het maken van geïnformeerde keuzes en stelt ons in staat om onze diensten en producten verder te verbeteren. Om deze reden moet een review aan bepaalde criteria voldoen voordat we deze goedkeuren.
Dit zijn onze voorwaarden voor het plaatsen van een productreview:
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/reviews/Wat-zijn-de-voorwaarden-voor-het-plaatsen-van-een-productreview
- Reviews zijn alleen van toepassing op online aankopen.
- De review dient voorzien te zijn van een titel. De review moet uit minimaal 40 karakters en zes woorden bestaan.
- De review mag geen scheldwoorden of discriminerende taal bevatten. Het uiten van emoties is toegestaan, maar agressie niet.
- De review dient realistisch en gericht te zijn op het product, niet op een ervaring met Skins.
- Wil je feedback geven over een ervaring met Skins? Neem dan contact op met een van onze Skins Experts.
- Je dient het aantal sterren dat je aan het product wilt toekennen te selecteren.
Een productreview wordt op basis van deze criteria binnen 72 uur geaccepteerd of geweigerd. Als je een Skins Inclusive member bent, ontvang je pas punten voor het plaatsen van een review als deze voldoet aan de bovengenoemde voorwaarden.
Elke productreview gaat langs een moderator van Skins voordat hij wordt gepubliceerd om de echtheid te garanderen. We gebruiken manuele moderatie in combinatie met algoritmes om valse of misleidende reviews te identificeren en stellen bepaalde eisen aan de lengte en inhoud van de reviews.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/reviews/Hoe-wordt-de-echtheid-van-productreviews-gegarandeerd
Ja, we plaatsen zowel positieve als negatieve of ontevreden reviews. Als een klant een negatieve review heeft achtergelaten en wij hebben het probleem naar tevredenheid opgelost, kunnen we de klant wel vragen om te overwegen de negatieve review te verwijderen of bij te werken. Dit is echter geheel vrijblijvend voor de klant.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/reviews/Worden-zowel-positieve-als-negatieve-productreviews-geplaatst
Nee, we betalen niet voor productreviews. Alle geplaatste reviews zijn vrijwillig en op eigen initiatief van de klant. We belonen Skins Inclusive members wel met punten voor hun reviews, maar ze ontvangen zowel punten voor positieve als negatieve reviews, zolang ze aan de voorwaarden voldoen.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/reviews/Worden-er-betaalde-productreviews-op-onze-website-geplaatst
Elke productreview wordt binnen 72 uur beoordeeld en geplaatst door een Skins moderator.
https://www.skins.nl/veelgestelde-vragen/reviews/Binnen-welke-termijn-worden-de-productreviews-geplaatst-op-onze-website
Hulp nodig?
Onze Skins Experts staan voor je klaar via live chat, e-mail en whatsapp.
Het is ook mogelijk ons te bellen.
Bel ons op +31 (0)20 740 3222
Whatsapp: +31 (0)20 740 3220