FAQ
Meest gestelde vragen
Iedereen kan een review plaatsen over een product, mits je bent ingelogd met je Skins account. De voorwaarde hiervoor is dat je het product ook daadwerkelijk hebt gekocht. Als Skins Inclusive member ontvang je ook punten voor het plaatsen van een review.
Je kunt bij Skins betalen via iDeal, PayPal en Bancontact, achteraf met Klarna, met een creditcard van Mastercard, VISA en American Express, Fashioncheque (zowel online in onze e-boutique als wel de fysieke boutiques, behalve de boutique Oosterbeek en Groningen) of met de Skins Giftcard. Let op, het is alleen mogelijk om met een fysieke VVV bon in de fysieke boutiques te betalen. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Je kunt een retourzending gemakkelijk en kosteloos aanmelden via DHL, door hier te klikken. Graag verzoeken wij je alle velden in te vullen en jouw ordernummer (XXXXXX), in te voeren in het veld "Referentienummer".
Nadat je alle gegevens hebt ingevuld, krijg je de keuze om een zelf een retourlabel uit te printen, óf een QR code aan te maken en deze bij het DHL Servicepunt aan te bieden. In verband met duurzaamheid en extra gemak, adviseren wij je om de QR code methode te gebruiken.
Skins Cosmetics B.V.
t.a.v. Returns Department
Pletterij 3, 1185ZK
Amstelveen
Hulp nodig?
Onze Skins Experts staan voor je klaar via live chat, e-mail en whatsapp.
Het is ook mogelijk ons te bellen.
Bel ons op +31 (0)20 740 3222
Whatsapp: +31 (0)20 740 3220